National Mining University — Compliance with the Time
            Студентське життя логістів:
Київ з виставкою своєї зустрічай логістів мерщій

Освоюючи нове, тобі раніше невідоме, завжди задаєшся питанням «А що далі? Що в майбутньому?». З часом, невідоме, незвідане нас лякає. Тому, набравшись сміливості, повні ентузіазму, несучи в собі прагнення до пізнання та ознайомлення з новим і ще не настільки вивченим в широких колах, невелика група студентів в особі першовідкривачів нової спеціальності «Логістика» нашого чудового і улюбленого ВНЗ, 11 жовтня 2012р. вирушила на підкорення 15й Міжнародної виставки «ТрансУкраїна», яка відбулася у м.Києві. Так би мовити, і на людей подивитися, і себе показати. Серед учасників були присутні: Alpa Centrums, Shenker, РН-Карт-Брянськ, Фм Ложістік Дніпро, Sia Izseko, ААЗ Трейдінг Ко, Українська логістична асоціація, Еталон Тайм, Wedeus, Елмеханіка, Технотон, Белпарад, Тераконсалт, Дігсі, ЕМОНС Україна, M & M, Abx Logistics, System Group, Telargo, АсМАП України, АМЕУ, Raben, Укрзалізниця, Укрферрі, Лиски, Українське Дунайське пароплавство, JUNGHEINRICH, Ліфтек, TOYOTA, STILL, УНІВЕРСАЛ-СПЕЦТЕХНІКА, ФЕНІКС-ЦЕППЕЛІН, ТВК НОВА, БІТО ЛАГЕРТЕХНІК, ЗЕВС, ШЕФЕР ШОП, ПЛАНЕТА-СЕРВІС-К, МІКРО-Ф, ЕМІ-ЮА, БТ - УКРАЇНА, МОНО Крава ЛІФТС УКРАЇНА (ІМІДЖ), FORX



Не дивлячись на те, що Київ зустрів нас не настільки теплим прийомом, на який ми розраховували, сумувати не стали, а попрямували на ознайомлення з визначними пам'ятками Києва, щоб скрасити дозвілля до відкриття виставки. Небо згущало хмари, не даючи сонцю просочитися крізь них, але це жодним чином не затьмарило наше проведення часу. Адже ми в столиці, ми логісти, нас чекає захоплюючий і пізнавальний день, хіба є причини сумувати?

Отже, оглянувши Ботанічний сад і Києво-Печерську Лавру, підкріпившись і відновивши свої сили, ми з колегами вирушили на виставку.



Враження так і хочуть, щоб ними поділилися - з'їздили дуже пізнавально і, звичайно ж, весело. Як тільки зайшли в приміщення, ми опинилися зовсім в іншому, новому, але такому знайомому світі - світі логістики. Все те, що ми вчили на лекціях, обговорювали на практичних заняттях і робили в лабораторних роботах, було зібрано в одному місці. Наочно представлені всі можливості транспортного комплексу, нові логістичні технології та послуги. Особливо варто відзначити передові вітчизняні та міжнародні продукти та рішення в сфері складських комплексів і складських систем. При безпосередньому спілкуванні з лідерами українського та міжнародного ринків були продемонстровані новітні досягнення в інтралогістіке, складських стелажних системах, складської техніки, автоматизації та управлінні складом, вантажно-розвантажувальних технологіях.

Кожен представник логістичної компанії сміливо розповідав про методи в оптимізації бізнес-процесів за допомогою нових логістичних рішень.

Логісти, дистриб'ютори, редактори видань і всі бізнесмени, які в логістиці, як риби у воді, з упевненістю скажуть: ми від виставки взяли все, що могли і, головне - змогли понести: цікаві ручки хапали все брошурки, рекламні проспекти та інформаційні буклети, тяга до знань, як не як. У кожній фурі, в кожному електрокарі можна було виявити юного магістра з Дніпропетровська, ми швидко розосередилися і почали активно досліджувати всю територію «Міжнародного Виставкового Центру».

Було особливо цікаве знайомство з Тетяною Клименко - керівником проекту журналу «Дистрибуція і логістика», який видається з 2003 р. і є першим професійним журналом у сфері логістики в Україні. Тетяна Клименко, як тільки дізналася, що ми студенти-логісти, із задоволенням поділилася з нами кількома випусками журналів, подарувала «Довідник логіста», в якому зібрана інформація про всі підприємства у сфері логістики.

Незважаючи на те, що практично вся наша делегація була представлена ​​жіночою статтю, відвідування цієї виставки наштовхнуло нас на чисто економічні міркування в області бізнес-планування. Виразно наш мозок запрацював з чисто практичним ухилом, коли в очі кинулася цифра 192 тис. 700 грн. поряд з Мерседесом - спринтером, на якому ми кожне буденний ранок добираємося до рідного університету за 3 грн. Далі йдуть елементарні розрахунки. Якщо вартість проїзду становить 3 грн., То щоб окупити вартість новенького мікроавтобуса (не будемо брати в розрахунок вартість бензину, зарплати водія, технічне обслуговування і інші витрати), водієві потрібно перевезти 192 700/3 = 64233 пасажира. Багато це чи мало? Водій одного з маршрутів нашого міста поділився інформацією про те, що за день йому вдається перевезти в середньому 500 чоловік. Тобто 64233 пасажира він перевезе за 129 робочих днів, а якщо в місяці в середньому 21 робочий день, то вкладені в купівлю нового Мерседеса-спринтера майже 193 000 повернутися власнику приблизно через півроку! Звичайно ж, ми в даних розрахунках упустили інші витрати, але ж можна припустити, що вони збільшать термін окупності до одного року максимум! Який ще бізнес може таким похвалитися? А якщо попросити мікроавтобус в кредит, а не відразу виплачувати дану суму? А якщо на маршруті працюватиме не один перевізник, а хоча б три, якого позитивного результату ми доб'ємося за допомогою ефекту масштабу? Загалом, всі вигоди в наявності, що ж тут і думати!

У нашому капіталістичному суспільстві при таких розцінках, зробивши елементарні розрахунки, можна легко побачити відповіді на питання, чому бізнесмени так ревно ділять між собою міські маршрути і чому влада настільки сліпі та глухі до проблем розвитку міського електротранспорту.

Таким чином, актуальність логістики в наявності. Спілкуючись з учасниками виставки, які охоче ділилися своїм досвідом, ми змогли всі плюси розвиненою логістичної системи, відчули тенденції її розвитку в світі та Україні. А головне-надихнулися на подальше вивчення спеціальності, і в наших серцях оселилася віра, що в Україні у логістики є велике майбутнє.

По правді кажучи, усвідомивши важливість і затребуваність нашої спеціальності, наочно ознайомившись зі специфікою зсередини, у нас з'явилося пекуче, непереборне бажання неодмінно стати висококваліфікованими фахівцями в галузі логістики.

Хочеться висловити подяку комплексу за відмінну організацію на міжнародному рівні, варто там побувати один, а краще - більше, раз побачити і помацати. Час пролетів швидко, фотоапарати переповнювалися від кількості знімків початківців логістів разом з бувалими професіоналами і останніми досягненнями техніки. Ніхто з нас не пошкодував про проведений час там. Наше перше подорож вдалося, чекаємо нових пригод, часу для них, на щастя, у нас ще достатньо.


© 2006-2017 NMU Інформація про сайт