|
03.02.2017
Соціальні відеоролики студентів НГУ про гаджетозалежність здобули перемогу (ВІДЕО)На кафедрі маркетингу Національного гірничого університету підбито підсумки конкурсу соціальної студентської реклами у рамках ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Majesty of Marketing». На конкурсі представлено відео- та друкована реклама у двох номінаціях: «Стоп сексизм» та «Діагноз-гаджетзалежність».
![]()
Номінації Конкурсу визначено шляхом студентського голосування. У конкурсі взяли участь студенти Національного гірничого університету, Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара, НУ «Львівська політехніка», Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця, Українського державного хіміко-технологічного університету, Дніпропетровського монтажного технікуму.
![]()
Вже традиційно переможців конференції Конкурсу студентської соціальної реклами визначено за результатами таємного студентського голосування. Кращі роботи відзначено грамотами та цінними призами.
![]()
Переможцями конкурсу соціальної студентської відеореклами у рамках ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Majesty of Marketing» у номінації «Діагноз-гаджетзалежність» стали: І місце – Марія Шевченко (ДВНЗ "Національний гірничий університет"); ІІ місце – Яна Лут (ДВНЗ "Національний гірничий університет"); ІІІ місце – Юлія Бончик, Валерія Тульнова (НУ "Львівська політехника"). Вітаємо переможців!
Інформація надана кафедрою маркетингу НГУ
|