|
24.10.2018
Розвиток навичок оцінювання як запорука гарантії якостіЗ 10 по 12 жовтня доцент кафедри іноземних мов, Марія Леонідівна Ісакова взяла участь у триденному семінарі для розвитку навичок оцінювання українських викладачів англійської мови для спеціальних цілей, організованому EALTA, UALTA та кафедрою іноземних мов Сумського державного університету за участю зарубіжного експерта з оцінювання доктора Джона Пілла.
Семінар розпочався з презентацій конкретних проблем та практик від представників університетів-учасників з різних регіонів України, що дозволило побачити цілісну картину по Україні. Подія складалась з низки семінарів, що мали на меті ознайомити учасників із наріжними проблемами, пов’язаними з оцінюванням. Особлива увага приділялась тому, і в якій мірі власний досвід базується на загальносвітових схвалених принципах та стандартах. Приклади, що розглядались, були взяті з різних контекстів, включаючи академічний, медичний та авіаційний. У семінарі «Як спроектувати ESP тести з говоріння та письма» (від доктора Джона Пілла, Dr. John Pill) учасники мали змогу розглянули питання щодо функції та практики оцінювання, що стосуються англійської для спеціальних цілей, і таким чином провести порівняльний аналіз методів, які використовуються для певних моделей. Учасники також отримали практичний досвід проектування моделі оцінювання, що відповідає їхньому навчальному контексту. ![]() ![]() У семінарі «Розробка корисних експериментальних характеристик» (Dr. John Pill) учасники розглянули елементи, необхідні для розробки тесту через серію запитань щодо ключових тем у певному контексті, створивши прототип для інших контекстів.
У семінарі широко застосовувалась командна робота, спрямована на обмін досвідом та аналіз конкретних реальних проблем, які часто виникають при застосуванні тестування у англійській мові для спеціальних цілей на практиці, де учасники поділились ідеями щодо розробки практичних рішень та стратегій, які допоможуть подолати ці проблеми. ![]() ![]() Також були представлені деякі існуючі структури для розробки тестів, далі учасники розробляли структуру, яка відповідає місцевим потребам, доповнивши елементами, які вже були розроблені ними раніше.
Всі учасники брали активну участь у неформальному обговоренні того, як застосувати ідеї, отримані на семінару, до конкретних практик і досвіду оцінювання ESP. |